كاربردهای چسب قطره ای و طريقه پاك كردن آن از سطوح مختلف

كاربردهای چسب قطره ای و طريقه پاك كردن آن از سطوح مختلف

چسب قطره ای یکی از مشهورترین و کاربردی‌ترین چسب‌های خانگی می‌باشد. این چسب قابلیت چسبیدن سریع  به تمامی سطوح پلاستیکی، فلزی، شیشه‌ای، سرامیکی و چوبی را دارد. به‌دلیل قدرت بالا ی چسبندگی، بهتر است ابتدا این چسب را روی بخش کوچکی از سطح مورد نظر امتحان کرده و در صورت واکنش نشان ندادن آن را روی سطح اعمال کنید.

ویژگی‌های چسب قطره ای

این چسب کاربردی علاوه بر قدرت چسبندگی بالا، به سرعت نیز خشک می‌شود پس بهتر است توجه داشته باشید که پس از اعمال چسب بر روی سطوح آن‌ها را سریعا به یکدیگر بچسبانید. شفافیت از دیگر ویژگی‌های مورد توجه این محصول می‌باشد و باعث می‌شود تا نتیجه‌ی کار شما پس از خشک شدن چسب بسیار تمیز و بی‌نقص باشد. یکی از دلایلی که به شهرت روزافزون این چسب کمک میکند استفاده‌ی ساده و بی‌دردسر از این چسب می‌باشد. این چسب بوی نامطبوعی ندارد و شما برای استفاده از آن به تخصص احتیاجی ندارید و در هر زمان و هر مکان قادر خواهید بود تا اشیای شکسته شده‌ی خود را توسط این محصول بی‌نظیر ترمیم و تعمیر کنید. پیشنهاد می‌شود تا هنگام استفاده از چسب قطره ای پنجره‌های محیط را باز کرده تا هوا داخل اتاق جریان داشته باشد. این چسب بهترین انتخاب برای چسباندن قطعات ریز می‌باشد.

نحوه‌ی استفاده از چسب قطره ای

همانطور که پيش‌تر به آن اشاره کردیم، استفاده از این چسب بسیار آسان می‌باشد. کافی‌ست تا با سوزنی که داخل بسته‌ی چسب قرار دارد نوک چسب را مقداری سوراخ کنید و با وارد کردن مقدار کمی فشار از چسب استفاده کنید.

انواع چسب قطره ای

این محصول در اندازه‌های متفاوت ۲ گرمی،۳گرمی، ۵۰ گرمی و غیره تولید می‌شوند. برندهای مختلف و مشهور ايرانی و خارجی به توليد و عرضه انواع چسب قطره ای پرداخته اند كه از مهم‌ترين آن‌ها به رازی، لازيو، غفاری،جانسون و... می‌توان اشاره كرد.

كارربردهای چسب قطره ای در خانه و صنعت

چسبندگی عالی چسب قطره‌ای در کنار ساير مزایایی که دارد، باعث شده تا افراد در منزل و متخصصان در صنايع مختلف از اين چسب استفاده‌های بسياری كنند. از چسب قطره ای در پزشکی و دندان پزشکی و اتصال اجسام لاستیکی و سیلیکونی و سایر اجسام به صورت گسترده‌ای استفاده می‌کنند. علاوه بر این می‌توان از چسب قطره ای برای اتصال سرامیک، چرم، سطوح چوبی و ام‌دی‌اف، چسباندن سنگ و حتی چسباندن مدارهای الکترونیکی استفاده کرد. چسب قطره ای برای طراحی داخلی، ساخت کاردستی مدرسه دانش آموزان و بسیاری از موارد دیگر به کار می رود.

نکات قابل توجه هنگام استفاده از چسب قطره ای

باید حتما توجه داشته باشید که این چسب به پوست یا لباس شما اصابت نکند زیرا پاک کردن آن مقداری مشکل و زمان‌بر خواهد بود  و در صورت برخورد با چشم به دکتر مراجعه کنید. در محیط خشک و خنک و دور از دسترس کودکان قرار دهید.

حلال چسب قطره ای

یکی از نگرانی‌های افرادی که به‌صورت روزمره از این چسب استفاده می‌کنند، نحوه‌ی پاک کردن آن از روی پوست و یا پارچه می‌باشد. برای پاک کردن آن از روی پارچه و پوست، می‌توانید از پنبه‌ی آغشته به استون استفاده کنید. برای از بین بردن آثار چسب قطره ای از روی پوست دست می‌توانید یک ابر ظرفشویی تمیز را به مایع ظرفشویی آغشته کنید و روی دست خود بکشید و سپس با آب گرم شستشو دهید.

سخن پايانی

همان‌طور كه در اين مقاله به ويژگی‌ها و كاربردهای مهم چسب قطره ای پرداختيم، به‌طور خلاصه می‌توان گفت مهم‌ترين ويژگی كه اين محصول را متمايز از ساير محصولات می‌كند چسبندگی بالا، خشك شدن سريع، شفافيت و قابليت استفاده بر روی اكثر سطوح می‌باشد. شما می‌توانيد برای خريد چسب قطره ای در فروشگاه آل چسب تنها با چند كليك برندها و انواع مختلف آن را بررسی كرده و خريدی راحت و مطمئن را تجربه كنيد. ما معتقديم همواره بهترین محصولات و خدمات، شایسته مشتريان آل چسب است.

 

 

دیدگاه کاربران

ثبت نظر

ثبت نظر