چسب هايی كه وجود آن‌ها در تمام منازل لازم است

چسب هايی كه وجود آن‌ها در تمام منازل لازم است

امروزه همه‌ی ما در محل کار و یا در منزل از انواع چسب‌ها برای مقاصد مختلف استفاده می‌کنیم اما در این مقاله تیم آل چسب در تلاش است تا بهترین و کاربردی‌ترین چسب‌ها را به شما عزیزان معرفی کند.

چسب قطره ای

تصور کنید با اعضای خانواده درحال تمیز و مرتب کردن منزل خود هستيد که ناگهان یکی از مجسمه‌های کوچک قیمتی و ارزشمند که درحال گردگیری آن هستید از دست شما رها شده و دچار شکستگی می‌شود، چاره‌ی کار چیست؟ کافی‌ست تا از یک چسب قطره ای برای چسباندن آن استفاده کنید ‌و از تماشای مجسمه‌ی ترمیم شده مانند روز اول لذت ببرید. چسب قطره ای چسبی بادوام و باكيفيت است که وجود آن در هر منزلی واجب و ضروری است. یکی از ویژگی‌های این چسب که آن را از سایر چسب‌ها متمایز می‌کند سرعت چسبندگی آن است و همین امر باعث می‌شود تا چسب قطره ای انتخاب مناسبی نسبت به چسب‌های ديگر باشد.

چسب آكواريوم

مشکل نشتی وان حمام، سینک‌های دستشویی و ظرفشویی در صورت برطرف نشدن، می‌تواند از یک مشکل کوچک به یک معضل بزرگ تبدیل شود. برطرف کردن این مشکلات گاهی می‌تواند بسیار وقت‌گیر و پرهزینه باشد. چسب آکواریوم سریع‌ترین و به صرفه‌ترین راه‌حل برای حل این مشکل است. این چسب نه تنها برای آب‌بندی بلکه برای درزگیری بسیاری از در‌ها و پنجره‌ها مناسب است و می‌تواند شما را از هزینه‌های سرسام‌آور تعویض در و پنجره و یا حتی وان و سینک نجات دهد. چسب آکواریوم یك درزگیر فوق العاده قدرتمند بوده که نفوذ آب را به نقاط مورد نظر غیرممکن می‌سازد.

 چسب 123

شاید تصور کنید که برای ترمیم و تعمیر هر وسیله آسیب دیده باید از چسب مخصوص آن استفاده کنید. داشتن ده‌ها نوع چسب متفاوت در منزل می‌تواند هزینه‌بر باشد و جای زیادی نیز اشغال کند. شما با داشتن چسب يك دو سه می‌توانید از داشتن بسیاری از چسب‌ها در منزل و یا محل کار خود بی‌نیاز شوید. این چسب که شامل یک چسب مایع و یک اسپری چسب می‌باشد، قابلیت چسباندن بسیاری از وسایل حتی با وزن بالا را دارد. برای مثال پایه‌ چوبی میز و یا پایه آهنی یک کتابخانه را به راحتی با چسب ۱۲۳ می‌توانید ترمیم کنید.

(با اين حال چسب 123 هميشه كارايی لازم را نخواهد داشت و برخی سطوح خاص هستند كه برای چسباندنشان حتما بايد از چسب مخصوص آن سطوح استفاده شود)

چسب نواری

مطمئنا چسب نواری در هر خانه و یا محل کار مورد نیاز خواهد بود. این چسب در اندازه‌ها و طرح‌های متفاوت، به ما در بسته‌بندی کارتن و جعبه‌های بزرگ، ترمیم موقت انواع کاغذ و چسباندن وسایل برای مدت کوتاه کمک می‌کند. از چسب‌های نواری طرح‌دار می‌توانید در تزیین کردن دفتر و کتاب و یا جعبه‌های کادو نیز استفاده کنید.

سخن پايانی

همواره توجه به اين نكته ضروری است كه هر چسب برای چسباندن سطوح خاصی مورد استفاده قرار می‌گيرد اما برخی از چسب‌ها كه در بالا به تعدادی از آن‌ها اشاره كرديم استفاده‌های گوناگونی برای سطوح مختلف با جنس‌های متفاوت دارند. فروشگاه اينترنتی آل چسب با تنوع محصولات و دسته بندی مناسب جهت سهولت در خريد آماده ارائه خدمات به مشتريان عزيز می‌باشد.ما معتقديم همواره بهترین محصولات و خدمات، شایسته مشتريان آل چسب است.

دیدگاه کاربران

ثبت نظر

صبا اسدی

۲۲ مهر ۱۴۰۲

ممنون بابت اطلاعات مختصر و در عين حال مفيدی كه از اين چسب ها گذاشتين..فكر كنم چسب همه كاره هم تو اين دسته بندی قرار می گرفت كامل تر می شد چون چسبی هست كه خيلی كاربرديه و استفاده های زيادی می شه ازش كرد

ادمين سايت1

۲۳ مهر ۱۴۰۲

صبا عزيز خوشحاليم كه اين مقاله مورد توجهتون قرار گرفت...بله حق با شماست چسب همه كاره هم می‌تونست داخل اين دسته بندی باشه ولی بخاطر كاربردهای زياد اين چسب در مقاله‌ای جداگانه به بررسی ويژگی و كاربردهاش پرداخته شده

ثبت نظر