نكات مهم درباره چسب 123

نكات مهم درباره چسب 123

چسب ۱۲۳ به سرعت چسبندگی بالا و قدرت بسیار آن پس از خشک شدن مشهور است. این چسب پرکاربرد محصولی دو جزئی می‌باشد که از یک چسب مایع و اسپری چسب تشکیل شده است.

كاربردهای چسب 123

چسب يك دو سه كاربردهای فراوانی در صنايع مختلف دارد كه در اينجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌كنيم:

1.استفاده در صنعت چوب و مبلمان و كابينت‌سازی

2.انواع مصارف خانگی(شكستگی در وسايل چوبی و فلزی و...)

3.ساخت انواع وسايل تزئينی و دكوری

4.صنعت ساختمان بخصوص در قسمت نمای سنگی ساختمان‌ها

كاربردهای اين چسب در صنايع مختلف بسيار زياد است كه ما در اين مقاله به مهم‌ترين آن‌ها اشاره كرديم.

نحوه ی استفاده از چسب ۱۲۳

نحوه‌ی کار با این محصول بسیار ساده می‌باشد و نیازی به تخصص ندارد کافی‌ست تا سطوح را تمیز کرده و بر روی آن‌ها  ابتدا چسب مایع را بریزید و سپس از اسپری استفاده کنید و ۳ الی ۵ دقیقه به آن فرصت دهید تا کاملا خشک شود. باید توجه داشته باشید که سرعت چسبندگی این چسب روی سطوح مختلف متفاوت خواهد بود. برای مثال بر روی سطوح فلزی و یا چوبی باید زمان بیشتری صرف خشک شدن شود.

نکات استفاده‌ی بهتر از چسب ۱۲۳

اگرچه این چسب در عرض کمتر از ۵ دقیقه خشک می‌شود اما بهتر است تا برای اطمینان اشیای چسب زده شده را تا ۲۴ ساعت استفاده نکنید.

به علت وجود مواد شیمیایی زیاد در این چسب، پیشنهاد می‌شود تا از آن در فضای باز استفاده کنید و اگر این شرایط میسر نبود، تمامی در و پنجره‌های منزل را باز کنید به طوری که هوا کاملا در جریان باشد .

این چسب قابل اشتعال می‌باشد پس به هیچ عنوان در اطراف آن از سیگار یا مواد آتش‌زا استفاده نکنید.

انواع چسب 123 قابلیت متصل کردن تمامی سطوح به یکدیگر را دارند اما بهتر است در صورت امکان، ابتدا چسب را روی قسمت کوچکی از سطح مورد نظر امتحان کنید تا در صورت ناسازگاری آسیب جدی به شی وارد نشود.

اگرچه سرعت بالای خشک شدن این چسب یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مشهور شدن آن است، در برخی مواقع مانند برخورد با پوست، همین ویژگی می‌تواند به یک معضل تبدیل شود اما باز هم نگران نباشید چون راهکارهایی برای پاک کردن آن نیز وجود دارد. برای مثال استون (لاک پاک کن) و محلول آب و سرکه می‌تواند چسب را از روی پوست شما پاک کند. کافی‌ست تا یک پنبه‌ی تمیز را به محلول آغشته کنید و به آرامی روی پوست بکشید. همچنین از استون برای پاک کردن این چسب از روی سطوح چوبی و فلزی نیز می‌توانید بهره ببرید.

سخن پايانی

چسب یک دو سه برای تعمیر و ترمیم انواع اجسام کاربردهای بسياری دارد. از این چسب برای تعمیر انواع لوازم خانگی، مبلمان و وسايل چوبی، اسباب بازی كودكان و سایر اجسام در ادارات، منازل و كارخانه‌ها می‌توان استفاده کرد. حتما به اين نكته توجه كنيد تاريخ مصرف چسب 123 تا يك‌سال می‌باشد و پس از آن چسبندگی لازم را ندارد. اين چسب را به‌دليل سمی و قابل اشتعال بودن دور از دسترس كودكان نگه داريد تا ناخواسته باعث آسيب زدن به آن‌ها نشويد. فروشگاه اينترنتی آل چسب انواع چسب 123 با برندهای متنوع و سايزهای مختلف را برای شما مشتريان عزيز در دسته بندی مناسب قرار داده تا به‌راحتی با ورود به سايت تنها با چند كليك محصول مورد نياز خود را خريداری كنيد. ما معتقديم همواره بهترین محصولات و خدمات، شایسته مشتريان آل چسب است

 

دیدگاه کاربران

ثبت نظر

نويد فتحی

۱۳ آبان ۱۴۰۲

چسب يك دو سه تقريبا آچارفرانسه همه چسب هاست چون كاربردهای زيادی داره.خودم به شخصه تقريبا تمام برندهارو امتحان كردم میتونم بگم استارباند نسبت به بقيه چسب بهتری هست.

ادمين سايت 1

۱۳ آبان ۱۴۰۲

نويد عزيز ممنون كه تجربه‌های خودتون رو با ما به اشتراك می‌ذارين

phoenix

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

سلام،من مایع چسبم تموم شده و اسپری مونده،میخوام ببینم میشه به عنوان تمیز کننده مانند اسپری خشک ناهید استفاده کرد؟،اسپری به تنهایی چه کاربرد های دیگری دارد؟

ادمين سايت 1

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

سلام... اسپری چسب 123 فقط برای سرعت بخشيدن به خشك شدن چسب استفاده می‌شه و قابليت تميز كنندگی نداره. شما دوست عزيز می‌تونيد مايع چسب رو به‌طور جداگانه تهيه و از اسپری باقی مونده‌تون استفاده كنيد.

جمال.م

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

سلام مایع چسب 123 که دارم خشک شده راه حلی هست روون بشه و بتونم ازش استفاده کنم؟

ادمين 4

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

سلام به طورکلی نتیجه کامل نخواهید گرفت اما درصورتی که تاریخ انقضای چسب نگذشته باشد و در معرض هوا نبوده باشد درون ظرفی از آب جوش برای چنددقیقه قراردهید و 1تا2قطره تینر به ان اضافه و تکان دهید.

ثبت نظر