موارد استفاده از چسب چوب

موارد استفاده از چسب چوب

همان‌طور که از نام چسب چوب پیداست، بهترین و کارآمدترین چسب برای اتصال وسایل و اشیای چوبی است. این چسب پس از خشک شدن بر روی سطوح ردی از خود به جا نمی‌گذارد و به‌همین‌دلیل بهترین جایگزین استفاده از میخ و چکش می‌باشد. این چسب بر پایه آب است و به‌راحتی نیز قابل استفاده می‌باشد. کافی‌ست تا سطح چوب را سمباده کشیده و آن را از هرگونه گرد و خاک و غبار پاک کنید سپس چسب را با کاردک یا قلم‌مو روی سطح موردنظر بکشید و پس از آن با وارد کردن مقداری فشار به دو سطح، ۱ الی ۳ دقیقه صبر کنید تا کاملا خشک شود.

موارد استفاده از چسب چوب

با توجه به اسم این چسب، ممکن است فکر کنید که تمام توانایی این محصول در ترمیم و تعمیر اشیای چوبی خلاصه می‌شود اما اشتباه نکنید، شما می‌توانید از این چسب برای چسباندن کاغذ و مجسمه‌های گچی استفاده کنید. کاربرد این چسب در صنایعی که با چوب سروکار دارند غیرقابل انکار است. برای مثال این چسب در صنعت مبلمان و و همچنین کابینت‌هایی که با چوب ام‌دی‌اف ساخته می‌شوند بسیار پرمصرف می‌باشد. برای استفاده از این محصول در کارگاه‌ها نیازی به ترکیب کردن آن با آب نیست اما اگر به چسب رقیق‌تری نیاز پیدا کردید، این کار بلامانع خواهدبود. جالب است بدانید كه لازم نیست از این چسب حتما در کارگاه‌ها و یا تحت شرایط خاصی استفاده کنید. تولیدکنندگان چسب چوب برای راحتی استفاده از آن در منزل و یا محل کار، این چسب را در بسته‌بندی‌های کوچک‌تر و با حجم‌های کمتر نیز تولید و عرضه می‌کنند. کافی‌ست تا هنگام استفاده از چسب چوب از دستکش استفاده کنید تا چسب با پوست شما برخورد نکند و در صورت برخورد این چسب با پوست دست یا پارچه لباس، آب بهترین حلال برای چسب چوب خواهد بود.

ويژگی‌های مهم چسب چوب

از ويژگی‌های مهم اين چسب به غيرسمی بودن، مقاوم در برابر فشار و دما، قابل شستشو با آب و ضدكف و ضدباكتری بودن آن می‌توان اشاره كرد. استفاده آسان و نداشتن تخصص در استفاده از آن باعث شده كه اين چسب راه خود را به اكثر ادارات،كارگاه‌ها و حتی منازل باز كند و همه بتوانند به‌راحتی و بدون مشكل از آن استفاده كنند. بر خلاف برخی از چسب‌ها كه درمحيط‌های باز يا بسته نبايد از آن‌ها استفاده كرد اين چسب به‌‌راحتی در مكان‌های سربسته و محيط‌های باز قابل استفاده می‌باشد.

سخن پايانی

تيم آل چسب تلاش كرده تا در مقاله بالا بطور مختصر و كامل شما را با ويژگی و موارد مصرف چسب چوب آشنا کند. برای خرید چسب چوب كه محصولی كاربردی است می توانید به سایت آل چسب مراجعه کنید و چسب مورد نياز خود را با مقايسه برندهای ‌مختلف و با بهترين قيمت و كيفيت بسيار بالا تنها با چند كليك خريداری كنيد و از خريدی راحت و مطمئن لذت ببريد. ما معتقديم همواره بهترین محصولات و خدمات، شایسته مشتريان آل چسب است.

دیدگاه کاربران

ثبت نظر

مجيد عظيمی

۲۵ مهر ۱۴۰۲

يكی از كاربردهای چسب چوب كه شايد خيلی از افراد ازش اطلاعی ندارن ساخت اسلايم هست....با چسب چوب و مايع ظرفشويی يه اسلايم فوق العاده ميشه ساخت

ادمين سايت 1

۲۵ مهر ۱۴۰۲

مجيد عزيز ممنون كه تجربه‌های خودتون رو با ما به اشتراك می‌ذارين

ثبت نظر