چسب حرارتی و ايده‌های خلاقانه و كاربردهای آن

چسب حرارتی و ايده‌های خلاقانه و كاربردهای آن

مطمئنا نام چسب حرارتی را تا به امروز بسيار شنیده اید. این چسب ساختار بسیار ساده‌ای دارد و شما قادر خواهید بود تا با استفاده از آن زیباترین و خلاقانه‌ترین کارهای هنری را به ارمغان بیاورید.

چسب حرارتی چیست؟

 در حقیقت چسب حرارتی یک لوله منعطف از چسب می‌باشد که به تنهایی کاربردی ندارد، کافی‌ست تا آن را داخل تفنگ مخصوص قرار دهید تا چسب بر اثر گرما به مایع تبدیل شود و بتوانید به‌راحتی از آن استفاده کنید.

کاربردهای چسب حرارتی

این چسب کاربردهای فراوانی دارد و تقریبا می‌توانید از آن بر روی تمامی سطوح استفاده کنید اما اصلی‌ترین کاربرد این چسب، ساخت آثار هنری می‌باشد. با استفاده از چسب حرارتی شما قادر خواهید بود تا بهدلخواه از آن برای ایجاد تابلو‌های دکوراتیو، گلسازی و حتی ساخت انواع زیورآلات زیبا و ظریف استفاده کنید. با توجه به ماهیت سیلیکونی اين چسب می‌توانید از آن به‌عنوان ضربه‌گیر و یا ایجاد اصطکاک بین دو سطح نیز استفاده کنید.

انواع چسب حرارتی

این چسب در رنگ های زرد، قرمز، آبی و سبز و با طرح‌های مات و براق و قطرهای متفاوت در بازار به‌راحتی یافت می‌شوند. چسب‌های حرارتی رنگی و براق برای طراحی روی مقوا و پارچه استفاده می‌شوند.

نکات قابل توجه در هنگام استفاده از چسب حرارتی

باید توجه داشته باشید که هنگام کار با سطوح و یا اجسام حساس، حتما به مقدار حرارت و دمای چسب توجه داشته باشید تا به سطح موردنظر شما آسیبی وارد نشود.

فاصله‌ی چسب زدن و چسباندن سطوح به یک‌دیگر باید بسیار کوتاه باشد چون در غیر این‌صورت، گرما و حرارت کم شده و قدرت چسبندگی به مقدار زیادی کاهش پيدا می‌كند.

سخن پايانی

چسب حرارتی به‌دليل استفاده آسان و ساختار ساده‌ای كه دارد بيشتر مورد استفاه در منازل و كارگاه‌های هنری است. با استفاده از اين چسب می‌توان تابلوهای هنری، انواع گل‌های فومی و پارچه‌ای و صدها ايده خلاقانه را به‌وجود آورد. فروشگاه اينترنتی آل چسب با ارائه انواع چسب حرارتی در قطرهای متفاوت به همراه تفنگ حرارتی مخصوص به آن، نياز مشتريان را براساس محصول موردنظرشان برطرف كرده است تا تنها با چند كليك خريد خود را به‌راحتی انجام داده و محصول را در محل مورد نظر خود بدون نياز به حضور در مغازه و بازار دريافت كنند تا به اين طريق در وقت و هزينه صرفه‌جويی كنند.

دیدگاه کاربران

ثبت نظر

محيا نجفی

۰۷ آبان ۱۴۰۲

چسب حرارتی برای ساخت گل‌ های كاغذی و پارچه ای و فومی بسيار مناسبه ،من سالهاست كه از اين محصول استفاده می كنم و خيلی راضي هستم و می تونم بگم برند جانسون كيفيت خيلی خوبی داره

ادمين سايت 1

۰۷ آبان ۱۴۰۲

محيا عزيز ممنون كه تجربياتتون رو با ما به اشتراك گذاشتين

ثبت نظر