چسب جانسون ایران

چسب جانسون ایران

چسب نواری پهن جانسون یکی از اولین و پرمصرف‌ترین چسب‌های بازار می‌باشد که با توجه به راحتی استفاده از آن به یکی از عمومی‌ترین چسب‌ها تبدیل شده‌است. از جمله موارد مصرف چسب پهن جانسون می‌توان به صنایع بسته بندی، مصارف خانگی و عمومی، صنایع چاپ و صنعت مواد غذایی و دارویی اشاره نمود.

فروش نوار چسب پهن جانسون در بازار ایران به علت سابقه چند دهه آن و کیفیت مطلوب بسیار بالا می‌باشد. درمیان محصولات جانسون چسب 5 سانتی این برند پرفروش ترین محصول می‌باشد. از جمله اصلی‌ترین خصوصیات نوار چسب پنج سانتی جانسون می‌توان به قدرت چسبندگی بالای آن به واسطه میزان رزین بالا، ضخامت سلفون این محصول و قدرت کشش مناسب آن اشاره نمود. چسب پهن جانسون در ابعاد و رنگ‌های متنوعی تولید می شود.

یکی دیگر از محصولات چسب پهن جانسون چسب پهن رنگ قهوه ای این شرکت می‌باشد، که با نام چسب کارتن و چسب بسته بندی نیز شناخته می‌شود.

چسب پهن جانسون چسبی است كه حساس به فشار می باشد بدین معنی که در صورت اعمال کوچکترین فشار بر روی آن به سطح مورد نظر می‌چسبد. چسب پهن شیشه ای جانسون با نام هایی همچون چسب ۵سانت، چسب بسته بندی، چسب کریستال، چسب کارتن و چسب ۹۰یارد نیز شناخته می شود.

چسب پهن نواری یکی از چسب‌های عمومی و پرمصرف می باشد به‌طوری که می‌توان درهر خانه و ماشین یک نمونه از این چسب را یافت. این نوع چسب معمولا جهت بسته بندی کارتن ها و نایلون های حباب دار استفاده می شوند و در اسباب کشی منازل حتما به چند عدد از این چسب نیاز پیدا می‌کنید.

قیمت چسب پهن نواری بسیار مناسب تر از سایر چسب های مورد استفاده در صنعت بسته بندی می باشد و نحوه استفاده از آن نیز راحت تر است. این موضوع سبب شده تا اکثر کارخانجات و صنایع مرتبط جهت بسته بندی محصولات خود رو به این چسب بیاورند. ضخامت این چسب نواری ۵۰ میکرون است است که به عنوان نمونه یکی از ضخیم ترین و با کیفیت‌ترین چسب‌ها در بازار شناخته می‌شود همچنین قدرت کشش این چسب در مقایسه با برندهای مشابه بسیار بالا می باشد. چسب نواری جانسون دارای طول ۹۰ یارد می باشد که معادل ۸۲ متر است همچنین طول عرض این چسب ۴۸ میلیمتر است و این موضوع سبب شده که این چسب را با نام چسب ۵ سانتی جانسون نیز می شناسند.

اين محصول بعنوان یکی از با کیفیت ترین چسب های نواری می‌باشد از این رو از چسب جانسون جهت چسباندن انواع کارتن های سنگین و نیمه سنگین و کارتن های کاهی و خاکی استفاده می نمایند.

همچنین به خاطر قدرت بالای چسبندگی چسب شیشه ای جانسون از آن در مصارف سردخانه ای نیز استفاده می شود چرا که بسیاری از از محصولات جهت نگهداری نیازمند به دمای پایین هستند و چسبی که برای آنها استفاده می شود باید دارای کیفیت بالایی باشد.

هنگام استفاده از چسب نواری پهن جانسون بهتر است که چسب را خیلی نکشیم چرا که کشش چسب موجب کاهش قدرت چسبندگی آن می شود. همچنین برای نگهداری چسب شیشه های جانسون معمولاً آن را در محیط های سرد نگه نمی دارند چراکه موجب کاهش چسبندگی آن می گردد از این رو معمولا در فصول سرد نوار چسب های کیفیت پایین جوابگوی کارتن های بسته بندی را نیست و این موضوع موجب می شود تا مصرف کنندگان رو به چسب جانسون بیاورند.

در مصارف صنعتی نیز جهت چسباندن درب کارتن ها از دستگاهی به نام چسب کش استفاده می شود که سرعت چسب زدن بر روی کارتن ها را افزایش می دهد شما می‌توانید دستگاه چسب کش را نیز از مجموعه به پایین ترین قیمت تهیه بفرمایید.

در حال حاضر چسب پهن جانسون توسط شرکت جانسون به فروش می رسد که به عنوان یکی از قطب های تولید چسب نواری پهن در ایران شناخته می شود.مجموعه آل چسب نمایندگی رسمی چسب های جانسون در ایران می باشد و می‌توانید به پایین ترین قیمت تمامی محصولات برند جانسون را تهیه نمایید.

دیدگاه کاربران

ثبت نظر

ثبت نظر