کدام نوار چسب‌ها کیفیت خوبی دارند؟

کدام نوار چسب‌ها کیفیت خوبی دارند؟

امروزه برندهای مختلفی از نوار چسب در بازار موجود است که شما می توانید با کمی تحقیق درباره این نوار چسب ها بهترین آن ها را انتخاب کنید. نوار چسب یک وسیله کاربردی است که در بیشتر کارها از آن برای چسباندن دو سطح به یکدیگر استفاده می کنند.

وجود نوار چسب در هر اندازه‌ای در هر خانه یک نیاز ضروری است و شما می توانید بیشتر کارهای خود را با نوار چسب حل کنید.قیمت نوار چسب‌ها بیشتر به نوع کاربرد و برند آنها بستگی دارد. هر چقدر میزان رزین که قابلیت چسبندگی به چسب می دهد، بیشتر باشد معمولا قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. 

نوار چسب ها معمولا به صورت رولی و در رول های 2، 5، 10 و 50 متری در بازار موجود هستند که شما باید براساس نیاز خود یکی از این ها را انتخاب نماید. 

 

انواع نوار چسب

نوار چسب های مختلفی در بازار وجود دارند که شما می توانید براساس نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید که این نوار چسب ها شامل:

نوار چسب بسته بندی

نوار بسته بندی یکی از نوارهایی است که برای بستن جعبه ها و یا بسته ها استفاده می شود با این چسب ها می توانید یک بسته بندی ایمن داشته باشید و با خیال راحت بسته های خود را جا به جا نمایید این نوار ها معمولا در رنگ های قهوه ای و سفید در بازار وجود دارد.

نوار بسته بندی چسبناک

این نمونه نوار چسب برای بستن انواع کاغذ و نمد و جعبه های مقوایی بسیار کاربرد دارد.

نوار چسب دوطرفه

این چسب برای چسباندن تزیینات به دیوار و یا آینه و همچنین چسباندن پوستر بسیار مناسب می باشد و به دلیل چسبندگی دوطرفه بسیار کاربردی است و یک چسب بسیار شفاف می باشد.این چسب ها از جنس پلی اتیلن ترفتالات می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است.

نوار چسب آلومینیومی

این چسب دارای چسبندگی فوق العاده ای است و از آن در درزبندی عایق ها و …. استفاده می کنند زیرا در مقابل گرما و سرما بسیار مقاوم می باشد.

 

چسب کاغذی

چسب کاغذی یکی از پرکاربردترین و پرمصر‌ف‌ترین انواع مدل‌های چسب محسوب می‌شود. این چسب‌ها از ترکیب یک لایه کاغذی و چسب به دست می‌آیند و به علت کاربرد کاغذ به عنوان جز اصلی، سبک بوده و قدرت چسبندگی بالایی ندارند.

 

چسب برق

چسب برق یا لنت برق نوعی چسب نواری است . امروزه از آن به عنوان عایق در محل اتصال سیم ها، سیستم های برقی و دیگر رساناهای الکتریسیته و همچنین علامت گذاری به کار می برند. حتی می توان از چسب برق در عایق بندی سیم کشی های ساختمان، در صنایع خودرو سازی و سیم کش های اتومبیل استفاده کرد .با خريد چسب برق، مطمئن خواهيد بود كه محصولی با كيفيت را برای پروژه خود انتخاب كرده ايد.

 

برندهای نوار چسب

نوار چسب ها دارای برندهای مختلفی هستند که برخی از آن ها عبارتند از: 

نوار چسب جانسون

این برند یکی از برندهای بسیار عالی است که محصولات آن دارای کیفیت بالایی هستند و درصد رضایت مشتریان این برند بسیار زیاد است و قیمت این محصولات بسیار مناسب می باشد.

نوار چسب نیترو ترک

این برند یکی دیگر از برندهایی است که از مواد مرغوب و باکیفیت برای ساخت نوار چسب های خود استفاده می کند. این نوارها معمولا دارای کیفیت بسیار بالایی هستند که قابل استفاده در دماهای بالا هم می باشند و همچنین از طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشند و همچنین در رنگ بندی های قرمز، زرد، مشکی، سبز، آبی و … نیز تولید می شوند.

چسب دیاموند

این یکی دیگر از برندهای معروف تولید کننده است که در بازار طرفداران بسیار زیادی دارد به علت داشتن کیفیت بسیار بالا و عالی این محصول می توان آن را یکی از بهترین برندها دانست.

نوار چسب های ماتیسا، یونیکورن ، یونی وان ، شارک ، گس ، نانو ، رازی ، الماس و… این نمونه ی دیگری از انواع نوار چسب ها است که توانسته است جایگاه بسیار عالی در بازار به دست بیاورد چون کیفیت بسیار قابل قبولی دارد.

 

بهترین برندهای نوار چسب 

معمولا با یک سرچ ساده در گوگل و یا در بازار می توانید به راحتی برندهای مختلفی از نوار چسب ها را در بازار ببینید که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های بسیار عالی و منحصر به فردی هستند و در رنگ های مختلفی تولید می شوند که از آن ها در عایق بندی اتصالات استفاده می شود.

چند نمونه از بهترین برندهای نوار چسب را به شما معرفی می کنیم:

 

نوار چسب جانسون 

یکی از برندهای بسیار عالی و معتبر در ایران، برند ایران چسب است که دارای کیفیت بسیار عالی می باشد و در برابر برندهای خارجی توانسته است جایگاه بسیار خوبی کسب کند. محصولات این برند نسبت به کیفیت بالایی که دارند با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای به بازار عرضه شده اند.

 

نوار چسب ایران چسب 

این برند یکی از بهترین و یا شاید معتبرترین برندهای موجود در بازار است که کیفیت بسیار عالی دارد و توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد از این نوار چسب برای اتصال کابل، سیم و عایق کردن استفاده می شود این چسب دارای مقاومت بسیار عالی در دماهای بالا می باشد.

 

چسب رابو

این نوار چسب همان طور که دارای کیفیت بالایی است و خود اطفا هم می باشد یعنی در صورت آتش گرفتن می تواند به خودی خود خاموش شود همچنین از مقاومت و ماندگاری بسیار عالی برخوردار است

 

چسب بی صدا

این نوع نوار چسب ها از نوع نوار چسب پهن می باشد. این نوغ چسب ها هنگام استفاده صدایی ندارند و برای بسته بندی بیشتر استفاده می شود.

 

سخن پايانی

برای خرید انواع این نوار چسب ها می توانید به سایت آل چسب مراجعه نمایید و یک خرید بسیار عالی و با قیمت مناسب داشته باشید.هر چه کالای شما از کیفیت بالاتری برخوردار باشد معمولا قیمت آن هم کمی بیشتر است و طرفداران بیشتری نیز دارد اما در مجموعه آل چسب می‌توانید به قیمت درب کارخانه وبا بهترین کیفیت تهیه نمایید.

دیدگاه کاربران

ثبت نظر

ثبت نظر