اسپری چسب و موارد استفاده آن

اسپری چسب و موارد استفاده آن

اسپری چسب(اسپری اعلامیه و تبليغات)

در دنیای چسب‌ها، اسپری چسب به‌عنوان یک راه‌حل همه کاره و کارآمد برای کاربردهای بی‌شمار ظاهر می‌شود. اسپری چسب یک روش کاربردی، راحت و دقیق را ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه اسپری چسب، سهولت کاربرد آن است. این حالت اسپری نیاز به ابزار یا تجهیزات اضافی را از بین می‌برد، فرآیند کار را بسیار ساده و سریع می‌کند و امکان اعمال دقیق بر روی سطوح مختلف را فراهم می‌کند. این سادگی به‌ویژه در پروژه‌های بزرگ که زمان در اولویت است سودمند است. علاوه بر این، الگوی اسپری کنترل‌شده به کاربران امکان می‌دهد به پوشش یکنواختی دست یابند و از چسبندگی بیش از حد یا ناهمواری که می‌تواند چالش‌های رایج با سایر روش‌های کاربرد چسب باشد، جلوگیری کند.

 

فرمولاسیون اسپری چسب

 چسب اعلامیه بر پایه سینتیک رابر می‌باشد و در فرمولاسیون آن از مواد دیگری که شرکت شیمی آسیاگستر در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کند تولید می‌شود:

– مواد پلیمری

– مواد تغلیظ کننده

– مواد پایدار کننده

– مواد پرکننده معدنی

برای پروژه‌هایی که نیاز به نگه‌داری موقت یا انعطاف‌پذیری برای جابه‌جایی مواد دارند، اسپری چسب  بسیار كارامد است. این نوع چسب به کاربران اجازه می‌دهد تا مواد را حتی پس از اتصال اولیه جابجا و تنظیم کنند.

یکی دیگر از فواید اسپری چسب سرعت عمل آن می‌باشد که سرعت زمان چسباندن قطعات به یکدیگر بسیار بالا بوده و  پایداری بسیار خوبی هم دارد و در مقابل باعث صرفه جویی در زمان خواهد شد و همچنین همان‌طور که گفته شد به این نکته هم توجه داشته باشید به خاطر این‏که در فرمولاسیون چسب اسپری از حلال متیلن کلراید استفاده شده فرد باید هنگام استفاده از این چسب موارد ایمنی را رعایت نماید و در محلی که از چسب اسپری استفاده می‌شود تهویه هوای مناسب وجود داشته باشد. 

 

موارد استفاده و ويژگی‌های اسپری چسب

 از اسپری چسب برای به هم چسباندن سطوح ناهموار، صاف و یا حتی حفره‌دار می‌توان استفاده کرد و همچنین می‌توان انواع اسفنج، کاغذ، فوم، نمد، فوم‌های پلی اتیلن و … را در کوتاه‌ترین زمان به یکدیگر چسباند. اين اسپری بدون هیچ گونه ترک خوردگی و یا کاهش حجم وتک جزئی می‌باشد، خاصیت ارتجاعی خود را در دماهای پایین و بالا حفظ می کند. (20-الی 45+ درجه سانتی گراد )،سرعت خشک شدن آن بالا می باشد،  قدرت چسبندگی فوق العاده و قابل اشتعال است.

 

 روش استفاده از اسپری چسب

در ابتدا دو سطح مد نظر خود را که قصد چسباندن به یکدیگر را دارید کاملا تمیز کنید که  چربی گردوغبار یا کثیفی زیاد بر روی آن وجود نداشته‌باشد، سپس  دو قطعه مورد نظر را با مقدار کمی فشار به یکدیگر بچسبانيد.

 

نکته ایمنی

مانند تمامی اسپری‌های دیگر، اين محصول از مواد شیمیایی متراکم هستند که به صورت گاز درآمده‌اند بنابراین با افزایش دما تغییر حجم می‌دهند پس قبل از استفاده اسپری را تکان دهید و در برابر آفتاب قرار ندهید.

 

سخن پايانی

به‌طور كلی و خلاصه می‌توان گفت خرید اسپری چسب جهت چسباندن اعلاميه و تبليغات و همين‌طور چسباندن سطوحی كه چسبندگی بالايی لازم ندارند توصیه می‌گردد. اين اسپری در انواع برندها نظیر ثناتکس، ترک استار و... موجود است. هدف فروشگاه آل چسب اين است كه با دسته‌بندی مناسب محصولات و توضيحات تكميلی از مشخصات و ويژگی‌های هر محصول خدماتی عالی به مشتريان خود ارائه دهد. ما معتقديم همواره بهترین محصولات و خدمات، شایسته مشتريان آل چسب است.

 

 

 

دیدگاه کاربران

ثبت نظر

حميد

۳۰ تیر ۱۴۰۳

سلام از اسپری چسب برای چسبوندن موكت يا زيرپايی سيليكونی ميشه استفاده كرد؟

ادمین ۳

۳۰ تیر ۱۴۰۳

با سلام و وقت بخیر خدمت شما. اسپری جسب بیشتر برای قطعات کوچک و کم ضخامت نظیر کاغذ و روکش چوبی استفاده میشود. برای این قسم کارها که در معرض تنش هستند بهتراست از چسب مخصوص به آنها استفاده نمایید.

ثبت نظر