پخش انواع چسب در آل چسب

پخش انواع چسب در آل چسب

درباره شرکت آل چسب و تیم اجرایی آن بیشتر بدانید

شرکت آل چسب از سال 1401 در حوزه‌ی تهیه و توزیع انواع چسب و ابزارهای مرتبط به آن و همچنین مشاوره فنی فعالیت می‌کند و در حال حاضر صدها قلم کالای مرتبط با این صنعت را از اقصی نقاط دنیا با برندهای مختلف گرد آورده‌است. به‌عنوان یکی از بزرگترین عمده فروشی چسب در ایران، تلاش کرده‌ایم طیف کاملی از نیاز این صنعت را گرد آوریم که همیشه مطابق با نیاز بازار، به‌روز باشيم.

شرکت آل چسب با گذشت زمان توانست اعتماد بسیاری از کارخانجات و شرکت‌های رسمی و معتبر موجود در کشور را کسب نماید. این شرکت در سال 1402 توانست به عنوان معتبرترین و ارزان‌ترین مجموعه تولید و پخش انواع چسب در انواع سایت‌های معتبر قیمت‌دهی مانند ایمالز و ترب را کسب نماید. اين روزها شرکت آل چسب با توسعه‌ی تیم فنی خود توانسته که پروژه‌های مهمی را اجرا کرده و یا در دست اجرا داشته باشد. 

ما در مجموعه آل چسب تضمین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته و همچنین پاسخگویی سوالات فنی شما در حوزه مواد شیمیایی و پلیمری را به‌طور رایگان خواهیم داشت. با خرید از سایت  آل چسب ، مطمئن هستید که محصول با کیفیت و طول و عرض و وزن واقعی و کامل دارد و گرفتار کم فروشی محصولات متفرقه نشده‌اید. ارتباط با آل چسب به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که حتی در مناسبت‌های مهم و شلوغ، دچار کسری کالاهای اصلی نخواهید شد زیرا آل چسب در تمام طول سال سرویس‌دهی منظم و یکنواخت دارد. با توجه به تنوع محصولات، مدل‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌ها در صنعت چسب و رزین، مجموعه آل چسب فروشگاهی وسیع در بازار بزرگ تهران دایر کرده است تا بتوانید تمام محصولات مورد نیاز را یک جا از نزدیک ببینید و بدون واسطه از کارخانه خرید کنید.

با توجه به اين‌که آل چسب اهداف بزرگی را برای آینده‌ی خود در نظر گرفته‌است، هر روزه در حال بهبود کیفیت خدمات خود و تیم فروش و پشتيبانی است. برای اين‌كه بتوانید از خدمات و امکانات شرکت مامطلع شوید می‌توانید هم‌اکنون از بخش اررتباط باما تماس بگیرید.

 

درمجموعه آل چسب چه محصولاتی را می‌توانیم تهیه کنیم؟

 

چسب های صنعتی :

نظیر چسب‌های پلی یورتان، میل پوکس (اپوکسی)، سیلیکون، چسب رزوه، چسب چرم کیف و کفش، چسب PVC، تارگت، چسب حرارتی صنعتی، چسب فوری، چسب آناروبیک، چسب دزمادور، اسپری چسب و چسب عایق، چسب فوم، خمیر دوقلو، چسب فولاد و...

 

چسب ساختمانی :

چسب سنگ، چسب بتن، چسب کاشت میلگرد، چسب کاغذ دیواری و کفپوش، چسب درزگیر-ماستیک، چسب یونولیت، چسب پلی سولفاید، چسب کاشی، چسب موکت، چسب توری، چسب ام دی اف و...

 

چسب مصارف عمومی :

چسب 123، چسب صحافی، چسب موش و حشره، چسب قطره ای، چسب استیل، سیلیکون آینه، چسب لنت برق، چسب نواری، چسب همه‌ کاره، چسب واشرساز، چسب کریستال پهن، چسب دوقلو، چسب چوب و چسب کاغذی، چسب دوطرفه، چسب ماتیکی، چسب کالک، چسب مایع و...

 

چسب خودرو:

چسب بیرکوزیت، چسب پرماتکس، چسب زه خودرو، چسب واشر ساز، خمیر بلوچک و سیلیکون حرارتی

 

چسب های آرایشی و بهداشتی:

چسب بخیه، چسب عضله، چسب زخم، چسب پلک، چسب ناخن و چسب مژه

 

ملزومات چسب

اسپری روان کننده، پاک کننده چسب، تفنگ حرارتی، دستگاه چسب کش، پولیش فلزات 



 

چرا آل چسب را انتخاب کنیم ؟

علاوه بر تضمین کیفیت و ارزانترین قیمت چسب موجود در بازار، داشتن متخصصین حوزه مواد پلیمری و پشتیبانی 24 ساعته، ارسال رایگان سفارشات عمده و تنوع محصولات از هر برند و هر تعداد و همچنین در صورت موجود نبودن محصول موردنظرتان می‌توانیم نام و تعداد مورد نیازتان (حتی یک عدد) را به ما اطلاع داده تا برایتان تامین کنیم، همچنین شرکت آل چسب توانایی چاپ طرح و لوگو موردنظرتان را روی چسب‌های کریستال دارد تا به بهتر دیده شدن نام تجاریتان کمک کند؛ همه این عوامل از جمله شاخص‌ترین ویژگی‌های آل چسب می‌باشد که آن را از سایر شرکت‌ها متمایز می‌کند.

 

سخن پايانی

تمامی پرسنل آل چسب در تلاش هستند كه با طبقه‌بندی درست محصولات و تهيه و توزيع بهترين و باكيفيت‌ترين برندها و مناسب‌ترين قيمت، خريد مطمئنی را برای شما ايجاد كنند. ما معتقديم همواره بهترین محصولات و خدمات، شایسته مشتريان آل چسب است.


برای همین است که شعار مجموعه ما اين است...

با یکبار خرید از آل چسب، چسب آلود می شوید.




 

دیدگاه کاربران

ثبت نظر

ثبت نظر