چسب موش چیست و چه کمکی به ما می کند؟

چسب موش چیست و چه کمکی به ما می کند؟

یکی از موثرترین راه های به دام انداختن حیوانات موذی مانند موش‌ها در منازل و محل‌کاری می توان به چسب موش اشاره کرد که با این چسب‌دیگر نیازی به موادشیمیایی و یا روش‌های قدیمی نخواهد بود. درقدیم از تله های موشی و سم‌های مرگ موش استفاده می کردند ک تمامی این موارد دارای مشکلات اساسی‌ای نظیر استعمال کودکان بود که این چسب‌ها به راحتی قابل استفاده و درتمامی مناطق می توان از آنها استفاده کرد که در مکان هایی همچون رستوران‌ها و انبارها،هتل ها، منازل و کارخانجات می توان استفاده کرد. این تله ها دارای صفحاتی تخت هستند که آغشته به چسب های فوق‌العاده چسبنده اند که برای به دام انداختن موش‌ها بسیار مناسب می باشند زمانی که در مسیر تردد موش‌ها گذاشته می شوند. موش‌ها با عبور از آن ها گیر می افتند و هرچه بیشتر تلاش می‌کنند بیشتر به دام می افتند. این چسب ها نسبت به دیگر موارد بسیار ارزان تر و به صرفه تر خواهند بود. در زیر به معرفی انواع چسب های موش می پردازیم.

 

چسب موش تیوپی

نوع دیگری از چسب موش‌ها به صورت تیوپی هستند که مقداری از آنها را بر روی کارتن‌ها و سرامیک‌ها و محل عبور و مرور موش‌ها قرار می دهیم و در همان محل طعمه قرار می دهیم مثل تن ماهی،گردو یا غذاهای چرب و شیرین و بعد از اینکه در این منطقه موش گیر افتاد سریع از محل خارج و به سطل زباله بیندازید این چسب ها درمجاورت هوا بسیار سریع خشک نمی شوند و غیرقابل اشتعال خواهند بود و در بسیاری از موارد برای به دام انداختن مارمولک ها و سایر حشرات نیز بسیار مهم می باشند وکاربرد خواهنداشت باید در ابتدای شب و درمحلی خیس و نمناک استفاده شود. این چسب‌ها چسبندگی چسب های کتابی را ندارند و نمی توان عملکردی مانند آنها را انتظار داشت.

در زمانی که موش ها به دام می افتند و درتله قرارمی‌گیرند به چسب ها می چسبند و در اثر شوکی که به آنها وارد می شوند ممکن است ادرار و مدفوع کنند که هم خودشان و هم تله را کثیف میکنند بهتر است بعد استفاده آن را به درون زباله بیندازید و از گسترش ویروس جلوگیری کنید.بهتر است نگذارید موش بیشتر در این حالت بماند و سریع آن را از محیط خارج نماید بهترین راه این است مسیرهای که برای جوندگان ممکن است از آنجا وارد شوند را ببندید و مسدود کنید و این مورد در زمانی که آب و هوا سردتر باشد باعث می شود موش‌ها به نقاطی که گرم‌‌‌‌‌تر است رو بیاورند و دنبال مناطق گرم‌‌‌‌تر می گردند.

 

چسب کتابی موش

چسب موش کتابی را یک ورقه پلاستیکی یا کاغذی تشکیل میدهد. این ورقه به شکل مستطیل یا مربع است که مانند کتاب دو قسمت تاشو دارد . مقدار چسب موجود برروی آن 120 گرم‌می باشد و چون این چسب ها از جنس الاستیک بوده مدت زمان زیادی طول می کشد تا خشک شوند و میتوان طولانی مدت از آنها استفاده کرد. این چسب‌ها را می‌توانید به راحتی باز کنید و درمکان‌های مختلف قرار دهید. این چسب ها بی‌رنگ است تا حشرات و موش‌ها به آن جلب شوند. و معمولا بدون مواد سمی تولید می‌شوند تا برای حیوانات خانگی یا انسان‌ها خطری نداشته باشند. رنگ صفحات این چسب ها به رنگ زرد می باشد زیرا رنگ زرد باعث جذب انواع حیوانات موذی و موش ها شده و برای خانه نیز مناسب است.

 

چند توصیه برای جلوگیری از ورود موش ها به محل زندگی شما

در همه حال پیشگیری بهتر از درمان خواهد بود موش ها در بیشتر موارد وارد جاهای می شوند که نامرتب و به هم ریخته باشند و مکان های مناسبی را برای جولان خود انتخاب نمایند پس باید تمامی مکان های خود را مرتب و تمیز نگه داشت موش ها بسیار غذاهای چرب و شیرین را دوست دارند و باید این غذاها را در ظرف های مخصوص و در ظروف در بسته قرار دهید و درب آن را محکم ببندید تا موش ها به خانه شما نفوذنکنند بایدبدانید زباله های خودرا باید درساعت مشخص بیرون ازمنزل بگذارید درغیر این صورت باعث جمع شدن موش‌ها در نزدیکی خانه شما خواهند شد . چسب موش ها بسیار راحت قابل خریداری و در دسترس می باشند و به صورت اینترنتی قابل سفارش دادن خواهند بود .

برای استفاده از این چسب ابتدا باید محل‌هایی که موش از آن عبور می‌کند را شناسایی کنید. اکنون تکه از چسب را در محل عبور موش قرار دهید. دیگر نیازی نیست برای به دام انداختن موش کاری انجام دهید؛ زیرا موش برای برداشتن غذا روی چسب می‌رود و شما می‌تواند به‌آسانی او را به دام بیندازید. برای استفاده از این چسب‌ها حتماً از دستکش استفاده کنید، اما اگر مقداری از چسب به دست شما خورد، بهترین راه پاک کردن آن استفاده از روغن است. حتماً بعد از به دام انداختن موش، راه‌های احتمالی ورودش را ببندید تا دیگر با این موجود موذی در خانه خود روبرو نشوید.

 

سخن پايانی

مجموعه آل چسب با تهیه و توزیع چسب‌‌هاي متنوع با بهترین کیفیت و مناسبترين قيمت آماده خدمت رسانی و با مشاوره تخصصی انواع چسب تلاش می‌کند تا بهترین انتخاب را برای شما مهیا کند.

 

دیدگاه کاربران

ثبت نظر

ثبت نظر